Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Shelf Discovery Assessment

Vind de beste schappositie

Hoe bepaal je voor jouw innovatie de beste plek in het schap? Met een Shelf Discovery Assessment brengen we jou de feiten. Dit kwalitatieve onderzoek vindt altijd in de supermarkt plaats, voor 100% feitelijke inzichten

Shelf Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt een kwalitatief schaponderzoek?

Een Shelf Discovery Assessment is een kwalitatief onderzoek in de vorm van in-store interviews. Dit onderzoek neemt doorgaans 1 tot 2 weken tijd in beslag, van de aftrap tot en met de eindpresentatie. Een schaponderzoek geeft antwoord op vragen als:

  • Welk schapvoorstel scoort het beste bij consumenten?
  • Op welk schap verwacht de consument mijn product (in een ander EU-land)?
  • Is mijn innovatie geschikt voor het gekoelde schap of het deli-schap?

Inzichten op basis van consumentengedrag

Ruime keuze in winkelselectie, in hele EU
Aanvullend advies voor je prijsvisie

Price Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Price Discovery Assessment

Wil jij ook het optimale prijspunt vinden voor je productinnovatie? Met een Price Discovery Assessment vind je het beste prijspunt. Hiervoor werkt Bamboo Brands met een digitale pricingtool, in de supermarkt.

Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Concept Discovery Assessment

Wil jij ook ontdekken of jouw product op conceptniveau resoneert bij je doelgroepen? Met een Concept Discovery Assessment krijg je empirische inzichten op basis van interviews met consumenten.

Mix en match jouw onderzoek:

Wil jij succesvol innoveren? Let's talk!

Ontdek de mogelijkheden

Audrey Jackson-Pownall FrieslandCampina
"We hebben Bamboo Brands aangesteld om een in-store test voor onze Franse organisatie uit te voeren. De doelstellingen van deze test waren om het potentieel van ons nieuwe concept / nieuwe merk in 'real life' te valideren en daarnaast de optimale plaats in de winkel, op het schap, prijspunten en conceptpositionering te bepalen."

Vinay Dharampal Royal Smilde

"Bamboo Brands heeft ons geholpen met een in-store Discovery Assessment van twee concepten in twee verschillende categorieën. Het werken met gehele Bamboo Brands-team is zeer plezierig en ze zijn erg flexibel. De resultaten waren erg verrassend en positief om er intern een vervolg aan te geven."
Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie-inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!

Laat je gegevens achter: