Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Concept Discovery Assessment

Wil jij kwalitatieve shopperinzichten krijgen over een nieuw concept? En wil je de besluitvorming in het innovatieproces verbeteren? Met een Concept Discovery Assessment ontdek je in een vroeg stadium de potentie van een nieuw concept. 

Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Concept Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers met jouw doelgroepen in gesprek over het concept van je innovatie. Zo krijg je de meeste empirische inzichten. Het resultaat: inzichten waarmee je je e business case kunt onderbouwen én het besluitvormingsproces kunt verbeteren.

Supermarket shelf market research

Een concepttest geeft antwoord op vraagstukken als:

  • Is mijn concept onderscheidend genoeg?
  • Komt mijn positionering goed over bij de shopper tijdens het aankoopmoment?
  • Ik twijfel over een aantal conceptrichtingen. Wat is de beste keuze?
Garantie op excellente executie in hele EU

Aanvullend advies voor je conceptvisie

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Met dit kwantitatieve onderzoek test je of jouw concept levensvatbaar is. Dit is de volgende stap na een Concept Discovery Assessment.

Design Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands
Wil je ook het design van jouw nieuwe concept testen? Met een Design Validation Assessment kies je het beste design aan de hand van shopperinzichten.

Mix en match jouw onderzoek:

Wil jij succesvol innoveren? Let's talk!

Ontdek de mogelijkheden

Audrey Jackson-Pownall FrieslandCampina
"We hebben Bamboo Brands aangesteld om een in-store test voor onze Franse organisatie uit te voeren. De doelstellingen van deze test waren om het potentieel van ons nieuwe concept / nieuwe merk in 'real life' te valideren en daarnaast de optimale plaats in de winkel, op het schap, prijspunten en conceptpositionering te bepalen."

Vinay Dharampal Royal Smilde

"Bamboo Brands heeft ons geholpen met een in-store Discovery Assessment van twee concepten in twee verschillende categorieën. Het werken met gehele Bamboo Brands-team is zeer plezierig en ze zijn erg flexibel. De resultaten waren erg verrassend en positief om er intern een vervolg aan te geven."
Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!

Laat je gegevens achter: