Expertise in FMCG
Van prototype tot logistiek
Doorgaans neemt een Validation Assessment 7 weken in beslag. Samen stemmen we de hypotheses, planning, de locatie in het schap en de randvoorwaarden van de testopzet af. Vervolgens gaan wij aan de slag met de winkel- / outletselectie. In week 1 plaatsen wij de producten op de juiste locatie in het schap.
Tijdens het project ontvang je een dashboard waarop je kunt zien hoe jouw product –afgezet tegen de concurrentie - roteert. Onze Research Expert houdt vinger aan de pols en geeft duiding aan de statistieken.
Na de testweken analyseren we de data en corrigeren we mogelijke outliers, rekening houdend met externe factoren. Indien relevant leggen we de data naast Circana-data. Vervolgens valideren we de hypotheses.
Rapportage en advies
360+ outlets in Europa
Wil je een kwalitatief onderzoek in meerdere landen tegelijk uitvoeren? Of heb je een bepaalde winkelformule op het oog in een specifieke regio? Bamboo Brands kan het onderzoek in elke gewenste outlet uitvoeren, zoals:
360+ outlets in Europa
Wil je een kwalitatief onderzoek in meerdere landen tegelijk uitvoeren? Of heb je een bepaalde winkelformule op het oog in een specifieke regio? Bamboo Brands kan het onderzoek in elke gewenste outlet uitvoeren, zoals:
Vincent van Meurs I Cloetta
Vinay Dharampal I Royal Smilde
Meer innovatie-inspiratie opdoen?
Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!
Vul je gegevens in: