Reduceer onzekerheid
Inzicht in consumentengedrag
Bij de gezamenlijke kick-off stemmen we de hypotheses, planning en de randvoorwaarden voor de testopzet af. Vervolgens gaan wij aan de slag met de interviewguide (Discovery Assessment + In-home) en de outletselectie (Validation Assessment).
Discovery Assessment + In-home Assessment
Bij het Discovery Assessment gaan onze getrainde onderzoekers in gesprek met shoppers op de testlocaties. Met als leidraad de afgestemde interviewguide. De onderzoekers rapporteren de antwoorden live, zodat de Research Expert kan monitoren en bijsturen. Tijdens de veldwerkdagen ontvang je updates over de voortgang en eerste inzichten.
Het In-home Assessment is een verdieping van het Discovery Assessment. Onze marktonderzoekers nemen telefonische interviews af bij respondenten die een productexemplaar hebben getest. Het resultaat: diepgaande inzichten over o.a. smaak, textuur, gebruiksmoment en aankoopbereidheid.
Validation Assessment
Vervolgens plaatsen we het product op de juiste plek in het geselecteerde aantal winkels. Wekelijks bevoorraden we de testlocaties en halen we de rotatiecijfers op – ook ten aanzien van de concurrentie. Tussentijds ontvang je een realtime dashboard waarin je de performance kunt monitoren, met toelichting door de Research Expert.
Analyse en validatie
Na de testweken gaat de Research Expert aan de slag met de kwalitatieve en kwantitatieve analyse. Het resultaat: 360-graden inzicht in de potentie van jouw concept, gestoeld op feitelijke data over consumentengedrag.
360+ outlets in Europa
Wil je een kwalitatief onderzoek in meerdere landen tegelijk uitvoeren? Of heb je een bepaalde winkelformule op het oog in een specifieke regio? Bamboo Brands kan het onderzoek in elke gewenste outlet uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan:
360+ outlets in Europa
Wil je een kwalitatief onderzoek in meerdere landen tegelijk uitvoeren? Of heb je een bepaalde winkelformule op het oog in een specifieke regio? Bamboo Brands kan het onderzoek in elke gewenste outlet uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan:
Vincent van Meurs Cloetta I Nederland
Marius Tan The Kraft Heinz Company I Nederland
Meer innovatie inspiratie ontvangen?
Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!
Laat je gegevens achter: