Hoe real-life testdata FrieslandCampina helpt om beter te innoveren

Hoe real-life testdata FrieslandCampina helpt om beter te innoveren

Voor FrieslandCampina heeft Bamboo Brands diverse uitgebreide in-store assessments uitgevoerd om een kans voor Chocomel te beoordelen bij een van hun retailpartners. Richard Duplock, International Marketing & Innovation bij FrieslandCampina, blikt terug op een waardevol project.

Richard Duplock vertelt: “Het team van Bamboo Brands nam het project vanaf de conceptfase over, voerde uitgebreide tests in de winkel uit en leverde de projectevaluatie en aanbevelingen op. 

De aanpak die door Bamboo Brands werd gebruikt, stelde ons in staat om te testen en valideren met behulp van real-life én live data - in plaats van een meer theoretisch geclaimde shopper-studie. 

Bamboo Brands was in staat om de aanzienlijke uitdagingen van COVID-19 te overwinnen en de continuïteit van het project te waarborgen - een bewijs van hun relaties met retailers. 

Dankzij de inspanningen van Bamboo Brands kunnen we real-life testdata gebruiken en nu overgaan op implementatie en opschaling.”

Meer weten?

De resultaten van dit onderzoek behoren tot onze opdrachtgever. Meer testimonials vind je hier. Wil je meer weten over hoe wij empirisch (real life) testen? Of wil je een frisse blik op een innovatievraagstuk in jouw organisatie? Neem contact op met Managing Director Theo Toering, via theo@bamboobrands.com. Of lees meer over Discovery Assessments, Validation Assessments of het Full Concept Assessment.

Over de schrijver
Theo Toering is Founder & Managing Director of Bamboo Brands B.V.