Bamboo Brands toetst verpakkingsdesign voor Kraft Heinz Italië

Bamboo Brands toetst verpakkingsdesign voor Kraft Heinz Italië

Voor Kraft Heinz Italië hebben we een Design Discovery Assessment uitgevoerd om een nieuw verpakkingsdesign te toetsen. Het resultaat: rijke inzichten waarmee Kraft Heinz de verpakking heeft geoptimaliseerd.

Voor dit project hebben we nauw samengewerkt met Simone Pieters, Insights Lead Continental Europe. Ze vertelt over de samenwerking:

"Bamboo Brands heeft voor ons in Italië een Design Discovery Assessment uitgevoerd. Hierbij hebben ze – voor een bestaande lijn babyvoeding – een nieuw verpakkingsdesign getoetst onder huidige kopers van de categorie in-store getest. We kijken terug op een prettige samenwerking met actionable insights uit de test in de winkel die ons geholpen heeft om de ontwikkeling van onze nieuwe verpakking rond te maken."

Meer weten?

De resultaten van het onderzoek behoren tot onze opdrachtgevers. Benieuwd naar de ervaringen van anderen, meer testimonials vind je hier. Wil je meer weten over hoe wij empirisch (real life) testen? Of wil je een frisse blik op een innovatievraagstuk in jouw organisatie? Neem contact op met Managing Director Theo Toering, via theo@bamboobrands.com. Of lees meer over Discovery Assessments & Validation Assessments.

Over de schrijver
Theo Toering is Founder & Managing Director of Bamboo Brands B.V.