Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Design Discovery Assessment

Het beste design voor jouw innovatie

Wil je ontdekken wat een nieuw design doet met shoppers? Test het met een Design Discovery Assessment! Hierbij voeren we interviews met shoppers binnen jouw doelgroep en categorie. Ontdek hoe het werkt.

Design Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Design Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers met jouw doelgroepen in gesprek over het design. Dit onderzoek vindt altijd in de supermarkt plaats, in de categorie van jouw product. Daarbij maken we gebruik van visuele middelen, zoals softboards of prototypen. Met als resultaat: empirische inzichten die jou helpen om het beste design te bepalen.

Supermarket shelf market research

Met een Design Discovery Assessment krijg je antwoord op vragen als:

  • Welk design valt het beste op in het schap?
  • Welke verpakking past het beste bij onze positionering?
  • Welk design heeft de beste communicatiewaarde?
In meerdere EU-landen tegelijk uit te voeren
Empirische inzichten o.b.v. consumentengedrag

Ondersteuning bij de creatie van prototypen / visuals

Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Wil je ook ontdekken in hoeverre het concept resoneert bij je doelgroepen? Vul je onderzoek aan met een Concept Discovery Assessment.

Price Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands
Wat is de beste prijs voor jouw (nieuwe) product? Vind het beste prijspunt met een Price Discovery Assessment.


Mix en match jouw onderzoek:

Wil jij succesvol innoveren? Let's talk!

Ontdek de mogelijkheden

Audrey Jackson-Pownall FrieslandCampina
"We hebben Bamboo Brands aangesteld om een in-store test voor onze Franse organisatie uit te voeren. De doelstellingen van deze test waren om het potentieel van ons nieuwe concept / nieuwe merk in 'real life' te valideren en daarnaast de optimale plaats in de winkel, op het schap, prijspunten en conceptpositionering te bepalen."

Vinay Dharampal Royal Smilde

"Bamboo Brands heeft ons geholpen met een in-store Discovery Assessment van twee concepten in twee verschillende categorieën. Het werken met gehele Bamboo Brands-team is zeer plezierig en ze zijn erg flexibel. De resultaten waren erg verrassend en positief om er intern een vervolg aan te geven."
Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!

Laat je gegevens achter: