Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Design Discovery Assessment

Het beste design voor jouw innovatie

Wil je ontdekken wat een nieuw design doet met shoppers? Test het met een Design Discovery Assessment! Hierbij voeren we interviews met shoppers binnen jouw doelgroep en categorie. Ontdek hoe het werkt.

Design Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Design Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers met jouw doelgroepen in gesprek over het design. Dit onderzoek vindt altijd in de supermarkt plaats, in de categorie van jouw product. Daarbij maken we gebruik van visuele middelen, zoals softboards of prototypen. Met als resultaat: empirische inzichten die jou helpen om het beste design te bepalen.

Supermarket shelf market research

Vragen in een designtest

Met een Design Discovery Assessment krijg je antwoord op vragen als:

  • Welk design valt het beste op in het schap?
  • Welke verpakking past het beste bij onze positionering?
  • Welk design heeft de beste communicatiewaarde?
In meerdere EU-landen tegelijk uit te voeren
Empirische inzichten o.b.v. consumentengedrag

Ondersteuning bij de creatie van prototypen / visuals

Combineer dit onderzoek met:

Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Concept Discovery Assessment

Wil je ook ontdekken in hoeverre het concept resoneert bij je doelgroepen? Vul je onderzoek aan met een Concept Discovery Assessment.

Price Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Price Discovery Assessment

Wat is de beste prijs voor jouw (nieuwe) product? Vind het beste prijspunt met een Price Discovery Assessment.


Testimonials

Huub Clijs Cloetta | Nederland
"Bamboo Brands was in staat om binnen een aantal dagen een in-store Design Discovery Assessment uit te voeren om een nieuw verpakkingsdesign te toetsen onder de categoriegebruikers."

Francesco Meschieri Kraft Heinz | Italië

"Bamboo Brands heeft een Design Discovery Assessment uitgevoerd voor Kraft Heinz Italy. Een van de dingen die ik het meest heb gewaardeerd is dat Bamboo Brands onze behoeften écht wilde begrijpen en voor ons een aanpak op maat heeft gemaakt."
Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!

Laat je gegevens achter: