Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Design Discovery Assessment

Het beste design voor jouw innovatie

Wil je ontdekken wat een nieuw design doet met shoppers? Test het met een Design Discovery Assessment! Hierbij voeren we interviews met shoppers binnen jouw doelgroep en categorie. Ontdek hoe het werkt.

Design Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Design Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers met jouw doelgroepen in gesprek over het design. Dit onderzoek vindt altijd in de supermarkt plaats, in de categorie van jouw product. Daarbij maken we gebruik van visuele middelen, zoals softboards of prototypen. Met als resultaat: empirische inzichten die jou helpen om het beste design te bepalen.

Supermarket shelf market research

Vragen in een designtest

Met een Design Discovery Assessment krijg je antwoord op vragen als:

  • Welk design valt het beste op in het schap?
  • Welke verpakking past het beste bij onze positionering?
  • Welk design heeft de beste communicatiewaarde?
In meerdere EU-landen tegelijk uit te voeren
Empirische inzichten o.b.v. consumentengedrag

Ondersteuning bij de creatie van prototypen / visuals

Combineer dit onderzoek met:

Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Concept Discovery Assessment

Wil je ook ontdekken in hoeverre het concept resoneert bij je doelgroepen? Vul je onderzoek aan met een Concept Discovery Assessment.

Price Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Price Discovery Assessment

Wat is de beste prijs voor jouw (nieuwe) product? Vind het beste prijspunt met een Price Discovery Assessment.


Testimonials

barleduc_thari

Thari Hesselink

Bar-le-Duc I Nederland

"Ik wist dat jullie op een andere manier onderzoek deden dan gebruikelijk. Dat is ook een van de redenen geweest dat ik met jullie in gesprek ben gegaan. Ik had in het begin twijfels of er tijdens het veldwerk voldoende kwalitatieve inzichten werden opgehaald, maar deze twijfel hebben jullie gelukkig weg weten te nemen en mij uiteindelijk van voldoende kwalitatieve inzichten weten te voorzien."
unilever testimonial

Simone Pieters 

Unilever | Nederland

"Het doel van het onderzoek was om een duidelijk beeld te krijgen van de consumenten reactie op het concept, en dat is gelukt! Bovendien zijn de resultaten praktisch toepasbaar. We hebben intern al stappen ondernomen om het concept verder te optimaliseren op basis van deze inzichten."


portretfoto van Rocus Troost Jamael Food Group

Rocus Troost

Yamael Food Group | Nederland
"Dankzij het onderzoek van Bamboo Brands is mijn onderbuikgevoel bevestigd met feitelijke onderbouwing. Je kunt zelf in een concept geloven, maar het is de consument die bepaalt of het succesvol wordt."




Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!

Laat je gegevens achter: