Verpakkingsonderzoek voor Kraft Heinz Italië

The Kraft Heinz Company wilde een drastische verandering doorvoeren voor een van hun innovaties. Hiervoor voerden wij een Design Discovery Assessment uit. Volgens Francesco Meschieri, Marketing Manager Italy bij Kraft Heinz, bood dit onderzoek alles wat het team nodig had. Lees zijn ervaringen.

Francesco Meschieri licht toe: "Bamboo Brands heeft een Design Discovery Assessment uitgevoerd voor Kraft Heinz Italy. We zijn heel blij met de resultaten en de samenwerking.

Een van de dingen die ik het meest heb gewaardeerd aan de samenwerking met Bamboo Brands, is dat zij onze behoeften écht wilden begrijpen en voor ons een aanpak op maat hebben gemaakt.

Gedurende het onderzoeksproces hebben ze niet geoordeeld of druk uitgeoefend, maar volledig gefocust op het vinden van de juiste aanpak voor ons. Het team van Bamboo Brands was transparant, flexibel en heel oplossingsgericht, wat ons heeft geholpen om te voldoen aan de interne eisen en deadlines vanuit Kraft Heinz.

Toen de resultaten werden gepresenteerd, hielp Bamboo Brands om ons te focussen op de dingen die het meest belangrijk zijn. Onze ervaring met Bamboo Brands is dus erg positief, en het heeft ons geholpen om bepaalde twijfels in het innovatieproces weg te nemen. Als je zó drastisch een verandering doorvoert, dan geeft dit type onderzoek alles wat je nodig hebt!"

Meer weten?

De resultaten van dit onderzoek behoren toe aan onze opdrachtgever. Meer testimonials vind je hier. Wil je meer weten over onze aanpak bij een Design Discovery Assessment? Lees meer. Of neem direct contact op met Founder & Managing Director Theo Toering, via theo@bamboobrands.com.

Over de schrijver
Theo Toering is Founder & Managing Director of Bamboo Brands B.V.