Supermarket shelf market research

Category Validation Assessment

In-store kwantitatief onderzoek

Wil jij onderbouwde keuzes maken voor je categorievisie? En wil je retailers overtuigen met harde feiten? Met een Category Validation Assessment krijg je kwantitatieve inzichten over je categorievraagstukken. De basis voor duurzame groei!
Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Een Category Validation Assessment geeft antwoord op vraagstukken als:

  • In welk schap realiseert mijn product de meeste groei?
  • Levert schapindeling X of Y de beste resultaten op?
  • Hoe kan ik de retailer overtuigen van mijn categorievisie?
  • Een shelf battle: Consumer Decision Tree vs. Presentation Decision Tree
Discovery Assessment Bamboo Brands

Voordelen

  • Garantie op betrouwbare en valide data
  • Garantie op excellente executie, ook internationaal
  • Overzichtelijke rapportages en visualisaties
  • Toegang tot landelijke branchedata via Circana Netherlands
In verschillende landen tegelijk uit te voeren

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Uitgevoerd door getrainde marktonderzoekers

Combineer dit onderzoek met:

Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Category Discovery Assessment

Voor shopperinzichten ten aanzien van de categorie met een Category Discovery Assessment.
Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Concept Discovery Assessment

Krijg een deep-dive in je concept door een categorie-onderzoek te combineren met een Concept Discovery Assessment.

Testimonials

Esmee Rovers Hero I Nederland & België

“Bamboo Brands heeft ons geholpen om een babyvoedingconcept te testen in Nederland en België.  Het dashboard dat ze beschikbaar stelden was overzichtelijk en als we extra vragen over de data hadden dan pakten ze dit proactief op.”

Marius Tan The Kraft Heinz Company I Nederland

"Ons doel was om twee innovatieve concepten te testen met een Concept Validation Assessment. Hierdoor kregen wij op een snelle manier solide inzichten die ons verder hebben geholpen."

Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg updates in je inbox!

Laat je gegevens achter: