Hoe bepaal je voor jouw innovatie de beste plek in het schap? Met een Shelf Discovery Assessment brengen we jou de feiten. Dit kwalitatieve onderzoek vindt altijd in de supermarkt plaats, voor 100% feitelijke inzichten.
Hoe bepaal je voor jouw innovatie de beste plek in het schap? Met een Shelf Discovery Assessment brengen we jou de feiten. Dit kwalitatieve onderzoek vindt altijd in de supermarkt plaats, voor 100% feitelijke inzichten.
Hoe werkt een kwalitatief schaponderzoek?
Een Shelf Discovery Assessment is een kwalitatief onderzoek in de vorm van in-store interviews. Dit onderzoek neemt doorgaans 1 tot 2 weken tijd in beslag, van de aftrap tot en met de eindpresentatie. Een schaponderzoek geeft antwoord op vragen als:
Inzichten op basis van consumentengedrag
Wil jij ook het optimale prijspunt vinden voor je productinnovatie? Met een Price Discovery Assessment vind je het beste prijspunt. Hiervoor werkt Bamboo Brands met een digitale pricingtool, in de supermarkt.
Wil jij ook ontdekken of jouw product op conceptniveau resoneert bij je doelgroepen? Met een Concept Discovery Assessment krijg je empirische inzichten op basis van interviews met consumenten.
Thari Hesselink
Bar-le-Duc I Nederland
Simone Pieters
Unilever | Nederland
Yicheng Li
Tetra Pak | Nederland
Meer innovatie-inspiratie ontvangen?
Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!
Laat je gegevens achter: