Price Validation Assessment

In-store kwantitatief onderzoek

Prijsbepaling blijft voor veel FMCG-fabrikanten een heikel punt. Wat is de shopper bereid om te betalen? Wat doet de concurrentie? Met ons prijsonderzoek bepaal je het beste prijspunt op basis van consumentengedrag. Ontdek meer over deze unieke methode. 
Price Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Price Validation Assessment plaatsen we jouw product met prijsaanpassing in het gewenste winkelschap bij een x aantal retailers. Dit onderzoek duurt doorgaans 7 weken. Wekelijks bezoeken onze marktonderzoekers de testwinkels om rotatiecijfers op te halen, inclusief die van concurrerende producten. Na 7 weken valideren we de gestelde hypotheses en krijg je aanvullend advies.

consument-supermarkt

Voordelen

  • Garantie op betrouwbare en valide data
  • Garantie op excellente executie, ook internationaal
  • Overzichtelijke rapportages en visualisaties
  • Toegang tot landelijke branchedata via Circana Netherlands
In verschillende landen tegelijk uit te voeren

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Uitgevoerd door getrainde marktonderzoekers

Combineer dit onderzoek met:

Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Concept Discovery Assessment

Resoneert mijn concept bij consumenten? Test het met Concept Discovery Assessment.

Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Category Discovery Assessment

Krijg diepgaande shopper-inzichten op categorieniveau met Category Discovery Assessment

Klantervaringen

Vincent van Meurs 

Cloetta  I Nederland

"Executie valt of staat als je een Validation Assessment in 20 winkels tegelijk uitvoert. Wij zijn zeer positief over hoe Bamboo Brands dit heeft aangepakt."

Fu Ying Chi 

Lassie I Nederland

 ''Het onderzoek heeft ons onder andere laten zien tot welk punt we moeten afprijzen. Daarnaast heeft het ons belangrijke inzichten gegeven om intern de strategische discussie aan te gaan en een stap verder te brengen.”

Meer ervaringen lezen?

Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg updates in je inbox!

Laat je gegevens achter: