De optimale prijs voor Lassie's innovatie
01 oktober 2021 

De optimale prijs voor Lassie's innovatie

Voor Lassie heeft Bamboo Brands een Price Validation Assessment uitgevoerd om de beste prijs voor een van hun innovaties te bepalen. Fu Ying Chi, Trade Marketing Manager bij Lassie, blikt terug op een succesvolle samenwerking.

Fu Ying Chi vertelt: “Bamboo Brands heeft voor ons een prijsvalidatie-onderzoek (Price Validation Assessment) uitgevoerd. Dit is voor ons een waardevol onderzoek geweest waarin zij ons belangrijke inzichten hebben gegeven. Het onderzoek heeft ons onder andere laten zien tot welk punt we moeten afprijzen. Daarnaast heeft het ons belangrijke inzichten gegeven om intern de strategische discussie aan te gaan en een stap verder te brengen.”

Meer weten?

De resultaten van dit onderzoek behoren tot onze opdrachtgever. Meer testimonials vind je hier. Wil je meer weten over hoe wij empirisch (real life) testen? Of wil je een frisse blik op een innovatievraagstuk in jouw organisatie? Neem contact op met Managing Director Theo Toering, via theo@bamboobrands.com. Of lees meer over Discovery Assessments & Validation Assessments.  

Over de schrijver