Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Category Discovery Assessment

Met een Category Discovery Assessment krijg je kwalitatieve inzichten voor jouw categorievisie. Zo breng je de shopper decision tree (beter) in kaart en ontdek je in welke categorie jouw innovatie het beste past. 
Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Een Category Discovery Assessment is een kwalitatief onderzoek waarbij onze marktonderzoekers in gesprek gaan met consumenten. Deze rijke, diepgaande inzichten helpen jou om categorievragen te beantwoorden en desgewenst je nieuwe innovatie te optimaliseren. Zo reduceer je onzekerheid en risico tijdens het innovatieproces én krijg je solide argumenten voor je business case.

Discovery Assessment Bamboo Brands

Een Category Discovery Assessment geeft antwoord op vraagstukken als:

  • Hoe ziet het keuzeproces eruit voor verschillende shopperprofielen?
  • Wat zijn de categorieverschillen tussen verschillende retailers zoals Albert Heijn en Jumbo?
  • In welke categorie past mijn productinnovatie het beste?
In verschillende landen tegelijk uit te voeren

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Uitgevoerd door getrainde marktonderzoekers
Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands
Verstevig je business case met kwantitatieve data, door aanvullend een Category Validation Assessment te doen.
Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands
Krijg een deep-dive in je concept door een categorie-onderzoek te combineren met een Concept Discovery Assessment.

Mix en match jouw onderzoek:

Wil jij succesvol innoveren? Let's talk!

Ontdek de mogelijkheden

Audrey Jackson-Pownall FrieslandCampina
"We hebben Bamboo Brands aangesteld om een in-store test voor onze Franse organisatie uit te voeren. De doelstellingen van deze test waren om het potentieel van ons nieuwe concept / nieuwe merk in 'real life' te valideren en daarnaast de optimale plaats in de winkel, op het schap, prijspunten en conceptpositionering te bepalen."

Vinay Dharampal Royal Smilde

"Bamboo Brands heeft ons geholpen met een in-store Discovery Assessment van twee concepten in twee verschillende categorieën. Het werken met gehele Bamboo Brands-team is zeer plezierig en ze zijn erg flexibel. De resultaten waren erg verrassend en positief om er intern een vervolg aan te geven."

Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!

Laat je gegevens achter: