Alweer aflevering 4 van De FMCG Innovatie Podcast! Dit keer gaan we in gesprek met Hanna Polman (Directeur Marketing & Innovatie bij Sligro Food Group). Een interessant gesprek over ketendenken en je doelgroep echt begrijpen. Beluister de aflevering op Spotify.
Hanna’s visie op innovatie in FMCG
Hanna is haar hele werkzame leven thuis in de food(service)wereld, met ervaring bij o.a. Unilever en HAS green academy. In deze aflevering neemt Hanna ons mee in haar visie op innovatie. Een kritische succesfactor voor innovatie is volgens Hanna dat iedereen in de keten moet winnen. Ook deelt ze haar inzichten over de samenwerking tussen marketing & sales en wat volgens haar de ingrediënten zijn voor een supersterk team.
Tot slot deelt Hanna tips voor marketeers en brand managers die hun doelgroep beter willen leren begrijpen, en outside-in willen denken.
Over De FMCG Innovatie Podcast
De FMCG Innovatie Podcast is er voor iedereen die zich bezighoudt met innovaties in een FMCG- / foodbedrijf. Hier hoor je de zogeheten ‘reisverhalen’ van ondernemers, innovators en marketeers uit onze mooie branche. Want het innovatieproces toont gelijkenissen met een avontuurlijke reis: vooraf weet je nog niet wat je onderweg tegenkomt. Met deze podcast inspireren we jou om sneller, beter en duurzamer te innoveren in food & FMCG.
Volg ons op Spotify
‘De FMCG Innovatie Podcast’ is een initiatief van Bamboo Brands & FMCG Academy. Volg ons op Spotify en ontvang een melding zodra er een nieuwe aflevering online staat.
Te gast zijn in deze podcast?
Wil jij net als Hanna Polman jouw innovatieverhalen en/of visie delen? Word gast in onze podcast! Stuur een mail naar info@bamboobrands.com.