Friofood doet waardevolle inzichten op dankzij Discovery Assessment

Friofood doet waardevolle inzichten op dankzij Discovery Assessment

Friofood vermarkt en distribueert vriesverse foodconcepten binnen Europa. Het bedrijf vroeg ons om de potentie van diverse productinnovaties te ontdekken via een Discovery Assessment. Hiervoor gingen we in gesprek met consumenten op de winkelvloer, bij het vriesschap. 

Dominique van Bree is Product & Brand Manager bij Friofood en kijkt terug op een prettige samenwerking: “Bamboo brands heeft ons geholpen met een onderzoek naar een nieuw concept binnen de retail. De samenwerking is erg fijn verlopen. Door hun kennis en kunde hebben zij onze vraagstukken in een duidelijk onderzoeksplan gezet en een gedegen onderzoek uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden met de inzichten van het onderzoek. Het contact was erg prettig, korte lijnen en dingen konden snel aangepast worden. Alles wat wij gevraagd hebben is in een zeer kort tijdsbestek opgezet en uitgevoerd. Echt heel erg prettig.”

Meer weten?

Meer testimonials vind je hier. De resultaten van dit onderzoek behoren toe aan onze opdrachtgever. Wil je meer weten over hoe wij empirisch (real life) testen? Of wil je een frisse blik op een innovatievraagstuk in jouw organisatie? Neem contact op met Managing Director Theo Toering, via theo@bamboobrands.com. Of lees meer over Discovery Assessments & Validation Assessments. 

Over de schrijver