Wil je ontdekken wat een nieuw design doet met shoppers? Test het met een Design Discovery Assessment! Hierbij voeren we interviews met shoppers binnen jouw doelgroep en categorie. Ontdek hoe het werkt.
Wil je ontdekken wat een nieuw design doet met shoppers? Test het met een Design Discovery Assessment! Hierbij voeren we interviews met shoppers binnen jouw doelgroep en categorie. Ontdek hoe het werkt.
Bij een Design Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers met jouw doelgroepen in gesprek over het design. Dit onderzoek vindt altijd in de supermarkt plaats, in de categorie van jouw product. Daarbij maken we gebruik van visuele middelen, zoals softboards of prototypen. Met als resultaat: empirische inzichten die jou helpen om het beste design te bepalen.
Met een Design Discovery Assessment krijg je antwoord op vragen als:
Ondersteuning bij de creatie van prototypen / visuals
Wil je ook ontdekken in hoeverre het concept resoneert bij je doelgroepen? Vul je onderzoek aan met een Concept Discovery Assessment.
Thari Hesselink
Bar-le-Duc I Nederland
Simone Pieters
Unilever | Nederland
Rocus Troost
Meer innovatie inspiratie ontvangen?
Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!
Laat je gegevens achter: