schapfoto-duitsland1

Category Validation Assessment

In-store kwantitatief onderzoek

Wil jij onderbouwde keuzes maken voor je categorievisie? En wil je retailers overtuigen met harde feiten? Met een Category Validation Assessment krijg je kwantitatieve inzichten over je categorievraagstukken. De basis voor duurzame groei!
Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Een Category Validation Assessment geeft antwoord op vraagstukken als:

  • In welk schap realiseert mijn product de meeste groei?
  • Levert schapindeling X of Y de beste resultaten op?
  • Hoe kan ik de retailer overtuigen van mijn categorievisie?
  • Een shelf battle: Consumer Decision Tree vs. Presentation Decision Tree
Bamboo brands market research

Voordelen

  • Garantie op betrouwbare en valide data
  • Garantie op excellente executie, ook internationaal
  • Overzichtelijke rapportages en visualisaties
  • Toegang tot landelijke branchedata via Circana Netherlands
In verschillende landen tegelijk uit te voeren

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Uitgevoerd door getrainde marktonderzoekers

Combineer dit onderzoek met:

Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Category Discovery Assessment

Voor shopperinzichten ten aanzien van de categorie met een Category Discovery Assessment.
Concept Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Concept Discovery Assessment

Krijg een deep-dive in je concept door een categorie-onderzoek te combineren met een Concept Discovery Assessment.

Testimonials

barleduc_thari

Thari Hesselink

Bar-le-Duc I Nederland

"Ik wist dat jullie op een andere manier onderzoek deden dan gebruikelijk. Dat is ook een van de redenen geweest dat ik met jullie in gesprek ben gegaan. Ik had in het begin twijfels of er tijdens het veldwerk voldoende kwalitatieve inzichten werden opgehaald, maar deze twijfel hebben jullie gelukkig weg weten te nemen en mij uiteindelijk van voldoende kwalitatieve inzichten weten te voorzien."
unilever testimonial

Simone Pieters 

Unilever | Nederland

"Het doel van het onderzoek was om een duidelijk beeld te krijgen van de consumenten reactie op het concept, en dat is gelukt! Bovendien zijn de resultaten praktisch toepasbaar. We hebben intern al stappen ondernomen om het concept verder te optimaliseren op basis van deze inzichten."


portretfoto van Rocus Troost Jamael Food Group

Rocus Troost

Jamael Food Group | Nederland

"Dankzij het onderzoek van Bamboo Brands is mijn onderbuikgevoel bevestigd met feitelijke onderbouwing. Je kunt zelf in een concept geloven, maar het is de consument die bepaalt of het succesvol wordt."
Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg updates in je inbox!

Laat je gegevens achter: