Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Portfolio Discovery Assessment

In-store kwalitatief onderzoek

Wil je kwalitatieve inzichten opdoen om je portfolio te optimaliseren? Wil je de slagingskans voor een wijziging ontdekken? Een Portfolio Discovery Assessment biedt antwoord op jouw portfoliovraagstukken, mét aanvullend advies van onze experts.

Portfolio Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Portfolio Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers in gesprek met jouw doelgroepen in de supermarkt. Zo krijg je de meeste empirische inzichten. Met deze representatieve inzichten kun je je business case onderbouwen en het besluitvormingsproces bij innovaties verbeteren.

Supermarket shelf market research

Wat is jouw portfoliovraag?

Een portfolio-onderzoek geeft antwoord op vraagstukken als:

  • Aan welk portfolio-assortiment geeft mijn doelgroep de voorkeur?
  • Wat is de potentie van een aangepast assortiment in een Europees land?
  • Wat zijn de behoeften van de consument t.a.v. mijn assortiment?

Overzichtelijke rapportages en visualisaties

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Ondersteuning bij creatie van prototypen

Combineer dit onderzoek met:

Portfolio Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Portfolio Validation Assessment

Ontdek de potentie van een aangepast portfolio aan de hand van kwantitatieve inzichten, waar mogelijk verrijkt met branchedata.

Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Category Discovery Assessment

Wil je ook diepgaande shopperinzichten op categorieniveau? Combineer een portfolio-onderzoek met een Concept Discovery Assessment.

Testimonials

Huub Klijs Cloetta | Nederland
"Bamboo Brands was in staat om binnen een aantal dagen een in-store Design Discovery Assessment uit te voeren om een nieuw verpakkingsdesign te toetsen onder de categoriegebruikers."

Simone Pieters The Kraft Heinz Company | Italië

"Bamboo Brands heeft voor ons in Italië een in-store Design Discovery Assessment uitgevoerd voor een nieuwe verpakking. We kijken terug op een prettige samenwerking."

Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg updates in je inbox!

Laat je gegevens achter: