Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Portfolio Discovery Assessment

Wil je kwalitatieve inzichten opdoen om je portfolio te optimaliseren? Wil je de slagingskans voor een wijziging ontdekken? Een Portfolio Discovery Assessment biedt antwoord op jouw portfoliovraagstukken, mét aanvullend advies van onze experts.

Portfolio Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Portfolio Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers in gesprek met jouw doelgroepen in de supermarkt. Zo krijg je de meeste empirische inzichten. Met deze representatieve inzichten kun je je business case onderbouwen en het besluitvormingsproces bij innovaties verbeteren.

Supermarket shelf market research

Een portfolio-onderzoek geeft antwoord op vraagstukken als:

  • Aan welk portfolio-assortiment geeft mijn doelgroep de voorkeur?
  • Wat is de potentie van een aangepast assortiment in een Europees land?
  • Wat zijn de behoeften van de consument t.a.v. mijn assortiment?

Overzichtelijke rapportages en visualisaties

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Ondersteuning bij creatie van prototypen
Portfolio Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Ontdek de potentie van een aangepast portfolio aan de hand van kwantitatieve inzichten, waar mogelijk verrijkt met branchedata.

Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands
Wil je ook diepgaande shopperinzichten op categorieniveau? Combineer een portfolio-onderzoek met een Concept Discovery Assessment.

Mix en match jouw onderzoek:

Wil jij succesvol innoveren? Let's talk!

Ontdek de mogelijkheden

Audrey Jackson-Pownall FrieslandCampina
"We hebben Bamboo Brands aangesteld om een in-store test voor onze Franse organisatie uit te voeren. De doelstellingen van deze test waren om het potentieel van ons nieuwe concept / nieuwe merk in 'real life' te valideren en daarnaast de optimale plaats in de winkel, op het schap, prijspunten en conceptpositionering te bepalen."

Vinay Dharampal Royal Smilde

"Bamboo Brands heeft ons geholpen met een in-store Discovery Assessment van twee concepten in twee verschillende categorieën. Het werken met gehele Bamboo Brands-team is zeer plezierig en ze zijn erg flexibel. De resultaten waren erg verrassend en positief om er intern een vervolg aan te geven."
Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg updates in je inbox!

Laat je gegevens achter: