Bamboo Brands kwalitatief onderzoek

Portfolio Discovery Assessment

In-store kwalitatief onderzoek

Wil je kwalitatieve inzichten opdoen om je portfolio te optimaliseren? Wil je de slagingskans voor een wijziging ontdekken? Een Portfolio Discovery Assessment biedt antwoord op jouw portfoliovraagstukken, mét aanvullend advies van onze experts.

Portfolio Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Hoe werkt het?

Bij een Portfolio Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers in gesprek met jouw doelgroepen in de supermarkt. Zo krijg je de meeste empirische inzichten. Met deze representatieve inzichten kun je je business case onderbouwen en het besluitvormingsproces bij innovaties verbeteren.

consument voor het winkelschap

Wat is jouw portfoliovraag?

Een portfolio-onderzoek geeft antwoord op vraagstukken als:

  • Aan welk portfolio-assortiment geeft mijn doelgroep de voorkeur?
  • Wat is de potentie van een aangepast assortiment in een Europees land?
  • Wat zijn de behoeften van de consument t.a.v. mijn assortiment?

Overzichtelijke rapportages en visualisaties

Europees logistiek netwerk  (houdbaar, koel- en vriestransport)

Ondersteuning bij creatie van prototypen

Combineer dit onderzoek met:

Portfolio Discovery Assessment marktonderzoek Bamboo Brands

Portfolio Validation Assessment

Ontdek de potentie van een aangepast portfolio aan de hand van kwantitatieve inzichten, waar mogelijk verrijkt met branchedata.

Category Discovery Assessment Marktonderzoek Bamboo Brands

Category Discovery Assessment

Wil je ook diepgaande shopperinzichten op categorieniveau? Combineer een portfolio-onderzoek met een Concept Discovery Assessment.

Testimonials

barleduc_thari

Thari Hesselink

Bar-le-Duc I Nederland

"Ik wist dat jullie op een andere manier onderzoek deden dan gebruikelijk. Dat is ook een van de redenen geweest dat ik met jullie in gesprek ben gegaan. Ik had in het begin twijfels of er tijdens het veldwerk voldoende kwalitatieve inzichten werden opgehaald, maar deze twijfel hebben jullie gelukkig weg weten te nemen en mij uiteindelijk van voldoende kwalitatieve inzichten weten te voorzien."
unilever testimonial

Simone Pieters 

Unilever | Nederland

"Het doel van het onderzoek was om een duidelijk beeld te krijgen van de consumenten reactie op het concept, en dat is gelukt! Bovendien zijn de resultaten praktisch toepasbaar. We hebben intern al stappen ondernomen om het concept verder te optimaliseren op basis van deze inzichten."


yicheng-li-tetra-pak

Yicheng Li 

Tetra Pak | Nederland

 “Het team van Bamboo Brands heeft veel kennis van het retaillandschap en weet daardoor de juiste vragen te stellen. Dit is echt een pluspunt ten aanzien van andere onderzoekspartijen. Ook kunnen we met deze onderzoeksopzet in een zo vroeg mogelijk stadium testen, op product-, categorie- en verpakkingsniveau.”

Theo Toering van Bamboo Brands geeft uitleg over foodwaste

Meer innovatie inspiratie ontvangen?

Meld je aan en krijg updates in je inbox!

Laat je gegevens achter: