Géén marktonderzoeksbureau
Bamboo Brands is eigenlijk geen marktonderzoeksbureau, omdat we niet op de manier werken zoals de meeste marktonderzoeksbureaus dat doen. Onze onderzoeken vinden altijd op de winkelvloer plaats, daar waar de consument de keuze maakt om een product al dan niet te kopen.
Deze realistische testomgeving levert feitelijke inzichten op over consumentengedrag.
We zien dat veel marktonderzoeksbureaus hun resultaten baseren op meningen van consumenten, terwijl die meningen weinig zeggen over het daadwerkelijke gedrag.
Een consument kan bijvoorbeeld in een enquête aangeven dat hij positief staat tegenover jouw nieuwe concept, maar in de winkel uiteindelijk een ander product kiezen. We spreken dan van een intention-behaviour gap.
Voordelen
Volledige ontzorging van A tot Z
Wij nemen alles voor jou uit handen, van de creatie van prototypen tot logistiek.
In heel Europa actief
Real-life testomgeving
Verbeter de besluitvorming in jouw organisatie, gebaseerd op feiten over consumentengedrag.
Neem een kijkje achter de schermen
Nieuw e-paper: 10 innovatietips voor marketeers
Werk jij als marketeer of brand manager in een FMCG-bedrijf? En wil je graag frisse ideeën opdoen om het innovatieproces in jouw organisatie te verbeteren? Download dan ons nieuwste e-paper met 10 tips om mórgen al het verschil te maken.
Thari Hesselink
Bar-le-Duc I Nederland
Simone Pieters
Unilever | Nederland
Yicheng Li
Tetra Pak | Nederland
Meer innovatie-inspiratie opdoen?
Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!
Vul je gegevens in: