Wat is een In-store Taste Assessment?
Een In-store Taste Assessment is een kwalitatief smaakonderzoek dat plaatsvindt voor zowel nieuwe als bestaande concepten.
Uniek aan deze methode is de real-life testomgeving. Onze onderzoekers benaderen consumenten op de winkelvloer, in de periferie van het schap (minimaal 7 meter afstand).
Dankzij deze realistische setting krijg je onbevooroordeelde reacties en betrouwbare inzichten.
Voordelen
Wat levert het op?
Mogelijke onderzoeksvragen
Op basis van jouw wensen en onderzoeksvragen stellen we een onderzoek op maat samen, met een sluitende planning. De doorlooptijd bedraagt doorgaans 2 weken.
Een In-store Taste Assessment is een kwalitatief onderzoek, waarbij je garantie hebt op minimaal 60 respondenten. De onderzoeksopzet is altijd exclusief, wat inhoudt dat consumenten maximaal één smaakvariant proeven, voor de meest pure inzichten.
4. Analyse & rapportage
Tijdens een presentatie geven we duiding aan de resultaten. Daarnaast ontvang je adviespunten om je concept te optimaliseren. Ons team begrijpt de uitdagingen waar je voor staat en denkt mee over jouw vervolgstappen.
Met een Discovery Assessment krijg je diepgaande inzichten over gedrag, attituden en motieven van shoppers ten aanzien van jouw concept.
360+ retailers in Europa
Wil je een Post Launch Evaluator in meerdere landen tegelijk uitvoeren? Of heb je een bepaalde winkelformule op het oog in een specifieke regio? Bamboo Brands kan het onderzoek in elke gewenste retailer uitvoeren, zoals:
360+ retailer in Europa
Wil je een in-home test in meerdere landen tegelijk uitvoeren? Of heb je een bepaalde winkelformule op het oog in een specifieke regio? Bamboo Brands kan het onderzoek in elke gewenste retailers uitvoeren, zoals:
Thari Hesselink
Bar-le-Duc I Nederland
Simone Pieters
Unilever | Nederland
Yicheng Li
Tetra Pak | Nederland