Het grote probleem van start- en scale-ups in food
22 februari 2024 
in Podcast

Het grote probleem van start- en scale-ups in food

In deze aflevering gaan we in gesprek met Antien Zuidberg. Antien is van oorsprong een levensmiddelen technoloog. Begonnen als product onderzoeker en productontwikkelaar bij o.a. FrieslandCampina. Nu al ruim 17 jaar bij de HAS Green Academy als Lector Design Methoden in Food, waar ze haar creativiteit en nieuwsgierigheid kan inzetten voor research in design.

Antien heeft een grote liefde voor methodologieën.

Maar wat is de link tussen Antien en mij? Een samenwerking tussen de HAS en Bamboo Brands. Afgelopen jaar hebben we samen het Consumer Behaviour Lab gelanceerd.

In de podcast vertellen we jullie daar graag meer over deze mooie samenwerking. Zo hebben we het over het helpen van de ondernemers van de toekomst, belang van goed onderzoek, contextueel onderzoek, de intention behaviour gap, wat het oplevert of vooral kost als je geen onderzoek doet, en nog veel meer…

De nieuwe aflevering van de podcast kun je hier beluisteren!

Over de FMCG Innovatie Podcast 

Houd jij je bezig met innovatie binnen FMCG? Dan is deze podcast voor jou!

Laat je inspireren door de verhalen achter de foodinnovaties. Hier delen we echte verhalen, zowel de misstappen als de successen, en bieden we waardevolle tips en inzichten om het beter te doen.

Volg ons op Spotify! 

Deze podcast is een initiatief van Bamboo Brands met Theo Toering en Susanne van Hulten als jullie hosts en iedere aflevering een andere gast aan tafel. Volg ons op Spotify en ontvang een melding zodra er een nieuwe aflevering online staat.

Te gast zijn in deze podcast?

Wat een inspirerend gesprek was dit! Dank aan Antien voor haar bijdrage aan deze podcastaflevering. Wil je nog meer weten over het Consumer Behaviour Lab? Meer informatie vind je hier. 

Wil jij ook een keer te gast zijn in deze podcast? We horen heel graag van je! Stuur een berichtje naar info@bamboobrands.com. En wie weet ben je volgende keer onze eregast ;). 

Over de schrijver
Theo Toering is Founder & Managing Director of Bamboo Brands B.V.
Reactie plaatsen