Al geruime tijd organiseert de HAS de zogeheten Food Experience waarbij HAS studenten een podium wordt geboden om zelf bedachte en ontwikkelde oplossingen te laten zien voor uitdagingen in de food branche. Dit jaar zal de HAS Food Experience plaatsvinden van 1 t/m 5 maart. In deze online editie van de Has Food Experience zal het ‘proeven’ van talent centraal staan, waarbij het thema passend ‘Tasting Talents’ is.’
Bamboo Brands - een bedrijf wat in-store market assessments verzorgd voor food fabrikanten door het consumentengedrag op de winkelvloer te onderzoeken – heeft dit jaar besloten om als sponsor haar naam aan dit initiatief te verbinden. Doutsen Hoekstra (International Project Lead bij Bamboo Brands B.V.): “Het sponsoren van de HAS Food Experience past ontzettend goed binnen de samenwerking die wij met de HAS Hogeschool voor ogen hebben: betrokken blijven bij de laatste innovaties op het gebied van food en uiteraard een mooie kans om ons te profileren bij het food talent van de toekomst.”
“De studenten van de HAS Hogeschool hebben individueel specifieke talenten. Ze worden op de HAS opgeleid om impact te maken en de voedselkeuzes van morgen te bepalen, in samenspel met bedrijven uit de sector. Mede hierdoor waarderen wij partnerships met organisaties als Bamboo Brands”, aldus Linda Bonte (HAS Hogeschool).
Bamboo Brands kijkt er naar uit om de talentvolle studenten te ontmoeten en hen projecten te aanschouwen. Ook wordt er uitgekeken naar het op doen van inspiratie en de uitwisseling van kennis en talent.