Voor diverse productinnovaties vroeg FrieslandCampina ons om een veelzijdig kwalitatief onderzoek uit te voeren. Via een Discovery Assessment brachten we inzichten op het gebied van verpakking, product én locatie in het schap.
Voor dit project werkten we nauw samen met Carine van der Staaij, Key Account Manager bij FrieslandCampina. Ze is te spreken over onze samenwerking:
“Bamboo Brands heeft ons geholpen bij het kwalitatief testen van product innovaties. Dit heeft ons veel nieuwe inzichten gebracht op het gebied van verpakking, product en plek op het schap. We zijn erg blij met de samenwerking met Bamboo Brands; ze zijn flexibel, betrouwbaar en proactief. Je kunt merken dat het team er bovenop zit, en dat geeft ons een gerust gevoel.”
Meer weten?
De resultaten van dit onderzoek behoren tot onze opdrachtgever. Wil je meer weten over hoe wij empirisch (real life) testen? Of wil je een frisse blik op een innovatievraagstuk in jouw organisatie? Neem contact op met Managing Director Theo Toering, via theo@bamboobrands.com. Of lees meer over Discovery Assessments, Validation Assessments en het Full Concept Assessment.