Wil jij kwalitatieve shopperinzichten krijgen over een nieuw concept? En wil je de besluitvorming in het innovatieproces verbeteren? Met een Concept Discovery Assessment ontdek je in een vroeg stadium de potentie van een nieuw concept.
Wil jij kwalitatieve shopperinzichten krijgen over een nieuw concept? En wil je de besluitvorming in het innovatieproces verbeteren? Met een Concept Discovery Assessment ontdek je in een vroeg stadium de potentie van een nieuw concept.
Bij een Concept Discovery Assessment gaan onze marktonderzoekers met jouw doelgroepen in gesprek over het concept van je innovatie. Zo krijg je de meeste empirische inzichten. Het resultaat: inzichten waarmee je je e business case kunt onderbouwen én het besluitvormingsproces kunt verbeteren.
Een concepttest geeft antwoord op vraagstukken als:
Aanvullend advies voor je conceptvisie
Europees logistiek netwerk (houdbaar, koel- en vriestransport)
Met dit kwantitatieve onderzoek test je of jouw concept levensvatbaar is. Dit is de volgende stap na een Concept Discovery Assessment.
Unilever | Nederland
Yicheng Li
Tetra Pak | Nederland
Meer innovatie inspiratie ontvangen?
Meld je aan en krijg elke maand een update in je inbox!
Laat je gegevens achter: