Veelzijdig Validation Assessment voor FrieslandCampina France
Voor FrieslandCampina reisde ons marktonderzoeksteam af naar Frankrijk! Daar hebben we een nieuw concept real life getest via een Validation Assessment in Franse supermarkten. Lees de ervaring van Audrey Jackson-Pownall.
Audrey Jackson-Pownall vertelt over de samenwerking: "We hebben Bamboo Brands aangesteld om een in-store test voor onze Franse organisatie uit te voeren. De doelstellingen van deze test waren om het potentieel van ons nieuwe concept / nieuwe merk in 'real life' te valideren en daarnaast de optimale plaats in de winkel, op het schap, prijspunten en conceptpositionering te bepalen.
Bamboo Brands heeft uitstekend werk geleverd bij het managen van een complex project, was zeer flexibel en paste zich aan de vele veranderingen en uitdagingen die op onze weg kwamen aan. We konden de test met succes uitvoeren en veel waardevolle inzichten verkrijgen. Daarnaast prijs ik ook hun toewijding, positieve mindset en probleemoplossend vermogen; Het voelde alsof we in die tijd één team waren. De testresultaten in de winkel bleken een belangrijke troef te zijn om ons verhaal aan de detailhandelaar te verkopen en een vaste plek op het schap te krijgen."
Meer weten?
Meer testimonials vind je hier. De resultaten van dit onderzoek behoren toe aan onze opdrachtgever. Wil je meer weten over hoe wij empirisch (real life) testen? Of wil je een frisse blik op een innovatievraagstuk in jouw organisatie? Neem contact op met Managing Director Theo Toering, via theo@bamboobrands.com. Of lees meer over Discovery Assessments, Validation Assessments en het Full Concept Assessment.