Het tweede seizoen is live en trappen we af met een enorm leuke aflevering, met niemand minder dan Mary van Hoek-Hendriks.
Innoveren gebeurt niet tussen 9-17, eerder tussen 17-9
Met de focus op product & concept development, jarenlang programma manager, lecturer, verantwoordelijk voor de HAS Food Experience en nu net een schoolboek geschreven is Mary niet meer weg te denken in het onderwijs. Ze is Food Impactor, Food Innovator, Pioneer en stond in de Food100 ’21. Ze ademt Food en heeft haar eigen visie op Food Innovatie.
In deze podcast neemt ze ons mee in haar learnings, aansprekende voorbeelden, omgaan met weerstand, hoe je met ‘unlimited believe’ gaat maar wel om je heen moet blijven kijken en het belang van de juiste mensen in je omgeving.
Heerlijk energiek gesprek, waarbij we niet uitgepraat raakten en daarom hebben we het gesprek opgesplitst naar deel 1 en deel 2.
Over de FMCG Innovatie Podcast
Houd jij je bezig met innovatie binnen FMCG? Dan is deze podcast voor jou!
Laat je inspireren door de verhalen achter de foodinnovaties. Hier delen we echte verhalen, zowel de misstappen als de successen, en bieden we waardevolle tips en inzichten om het beter te doen.
Volg ons op Spotify
Deze podcast is een initiatief van Bamboo Brands met Theo Toering en Susanne van Hulten als jullie hosts en iedere aflevering een andere gast aan tafel. Volg ons op Spotify en ontvang een melding zodra er een nieuwe aflevering online staat.
Te gast zijn in deze podcast?
Wat een heerlijke start van een nieuw seizoen. Nogmaals dank aan Mary voor dit inspirerende gesprek. Wil jij ook een keer te gast zijn in deze podcast? We horen graag van je! Stuur een berichtje naar info@bamboobrands.com.