Bamboo Brands partner van HAS Food Experience 2023

Op 31 januari gaat het gebeuren: de HAS Food Experience 2023! Op dit event presenteren studenten hun innovatieve foodconcepten en strijden ze om een FoodManShip Award. Bamboo Brands is partner van dit impactvolle event. 

Ruim 100 vernieuwende oplossingen voor fooduitdagingen worden gepresenteerd. Vanzelfsprekend zijn duurzaamheid en innovatie belangrijke thema’s. Na twee online edities is het nu extra leuk om studenten en bedrijven te ontmoeten tijdens dit inspirerende evenement.

Benieuwd naar innovatieve concepten

Theo Toering, Owner & Managing Director van Bamboo Brands vertelt: “Het partnerschap met de HAS Food Experience sluit goed aan bij onze drijfveren als organisatie. Net als deze studenten zetten wij ons ook in voor betere en duurzamere foodinnovaties. We zijn dan ook ontzettend benieuwd naar alle innovatieve concepten. Bovendien is het evenement voor ons een mooie gelegenheid om in contact te komen met het talent van de toekomst.”

Bamboo Brands & HAS green academy

Bamboo Brands werkt al enkele jaren samen met HAS green academy en was eerder ook verbonden aan de HAS Food Experience. Sinds 2022 is het partnerschap geïntensiveerd vanwege de overeenkomst voor de ontwikkeling van een Consumer Behaviour Lab

Programma en meer info

Op de website van de HAS vind je het programma en meer informatie. Wil je meer weten over ons partnerschap me HAS green academy? Neem contact op met Theo Toering via theo@bamboobrands.com