Mijlpaal: in de top 25% meest gedeelde podcasts wereldwijd!
Hoera, onze podcast staat in de Spotify top 25% meest gedeelde podcasts! Het doet ons goed om te zien dat onze innovatiepodcast massaal gedeeld wordt onder vakgenoten. Lees meer over de podcast ‘De Reis naar de FMCG Innovatie Awards’.
Vanuit Bamboo Brands & FMCG Academy zijn we dit najaar begonnen met deze podcast, omdat we aandacht willen vragen voor de manier waarop we in de FMCG-branche innoveren. We zijn er trots op dat de podcast in zo’n korte tijd al een groot publiek heeft bereikt. We kijken uit naar het nieuwe jaar, waarin we nog meer mensen willen inspireren over innovatie in FMCG.
Waarom ‘De reis naar de FMCG Innovatie Awards’?
Het innovatieproces bij Fast Moving Consumer Goods (FMCG) loopt eigenlijk altijd anders dan gepland. Ook al heb je nog zo’n duidelijk doel en plan voor ogen, als innovator moet je je ‘reisroute’ gaandeweg aanpassen. En dan is het nog de kunst om alignment te krijgen bij het reisgezelschap (lees: innovatieteam).
In deze podcast hoor je dan ook de zogeheten ‘reisverhalen’ van innovators uit de food- en FMCG-wereld. Samen nemen we je mee op reis naar de FMCG Innovatie Award. Hoewel innovatie natuurlijk niet alleen maar draait om erkenning van een award, is het voor veel innovators wel een kroon op hun werk.
Beluister nu op Spotify
Ben je benieuwd naar de podcast ‘De Reis naar de FMCG Innovatie Award’? Scroll naar beneden of ga naar Spotify om de introductie te beluisteren. In deze korte aflevering stellen de hosts van onze podcast, Theo Toering en Susanne van Hulten, zich voor. hosts Theo is oprichter en eigenaar van Bamboo Brands en FMCG Academy en werkte eerder voor o.a. FrieslandCampina en Intersnack. Susanne is zelfstandig ondernemer en heeft gewerkt voor o.a. Bouter Groep, Sligro en Bakker Bart.