“Innovatie als ondeugd van de CEO” deel 2 van de podcast met Mary van Hoek-Hendriks

In deze aflevering, deel 2, praten we verder met Mary van Hoek – Hendriks over o.a. haar boek, design tools, design rules en design fools, hoe een innovatie als breekijzer in je schap kan fungeren èn innovatie als ondeugd van de CEO.


“Innovatie als ondeugd van de CEO”


Mary heeft 10 jaar in het bedrijfsleven gewerkt bij diverse foodbedrijven en nu alweer ruim 10 jaar in het onderwijs.  

Altijd focus op product & concept development, jarenlang programma manager, lecturer, verantwoordelijk voor HAS Food Experience en nu net een schoolboek geschreven over Food Innovatie. 

Ze is Food Impactor, Food Innovator, Pioneer en stond in de Food100 ’21. Ze ademt Food en heeft haar eigen visie op Food Innovatie. 

Beluister nu deel 2 van de podcast met Mary!

Over de FMCG Innovatie Podcast

Houd jij je bezig met innovatie binnen FMCG? Dan is deze podcast voor jou! 

Laat je inspireren door de verhalen achter de foodinnovaties. Hier delen we echte verhalen, zowel de misstappen als de successen, en bieden we waardevolle tips en inzichten om het beter te doen. 

Volg ons op Spotify

Deze podcast is een initiatief van Bamboo Brands met Theo Toering en Susanne van Hulten als jullie hosts en iedere aflevering een andere gast aan tafel. Volg ons op Spotify en ontvang een melding zodra er een nieuwe aflevering online staat. 


Te gast zijn in deze podcast?

Wat een heerlijke start van een nieuw seizoen. Nogmaals dank aan Mary voor dit inspirerende gesprek. Wil jij ook een keer te gast zijn in deze podcast? We horen graag van je! Stuur een berichtje naar info@bamboobrands.com.