Femke Mosch te gast in innovatiepodcast #2

In de 2e aflevering van onze innovatiepodcast hoor je het ‘reisverhaal’ van Femke Mosch. Ze werd geselecteerd voor de Duurzame Jonge 100, hielp talrijke bedrijven om succesvoller te innoveren én heeft een verrassende kijk op foodinnovatie. Reden genoeg om met Femke in gesprek te gaan!

Over deze aflevering

‘De kracht van het niet-weten’, is de titel van deze aflevering. Volgens Femke is het namelijk goed om niet te snel met een oplossing te komen gedurende het innovatieproces. Dat oncomfortabele, misschien zelfs wanhopige gevoel van het ‘niet-weten’, kan juist tot de meest innovatieve oplossingen leiden…

Ook deelt Femke boordevol tips en inspiratie die jou helpen om uit je bubbel te stappen en ‘anders’ naar hetzelfde te kijken. Een must-hear voor iedereen die zich bezighoudt met innovaties in de Fast Moving Consumer Goods-sector.

Beluister de aflevering op Spotify

Over deze innovatiepodcast

Een innovatieproject loopt vaak anders dan verwacht, ook al heb je je route zorgvuldig uitgestippeld. Dit levert de leukste verhalen op! En die verhalen hoor je in de podcast ‘De Reis naar de FMCG Innovatie Award’.

Met deze podcast willen we jou inspireren om sneller, beter en duurzamer te innoveren in food & FMCG. Deze podcast draait niet alleen om de innovatie-award, maar voor veel innovators is een award wel een kroon op hun werk.

Volg ons op Spotify

‘De Reis naar de FMCG Innovatie Award’ is een initiatief van Bamboo Brands & FMCG Academy. Volg ons op Spotify en ontvang een melding zodra er een nieuwe aflevering online staat.

Te gast zijn in deze podcast?

Wil jij net als Femke jouw visie op foodinnovatie delen? Of heb jij een innovatiereisverhaal dat je met ons wil delen? Word gast in onze podcast! Stuur een mail naar info@bamboobrands.com.